BEZPIECZNY HOTEL
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2020 r. (z późn. zmianami) w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii oraz na podstawie obowiązujących Wytycznych Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego, w Hotelu Przy Solankach wdrożyliśmy rozwiązania i procedury zwiększające bezpieczeństwo naszych Gości i Pracowników. Poniżej znajdą Państwo ich podsumowanie:
Śniadania są serwowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi, z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa sanitarnego.
Pomieszczenia są sprzątane z użyciem środków dezynfekcyjnych, regularnie dezynfekowane i zaopatrzone w środki do indywidualnej dezynfekcji.
Dbamy o to, aby Państwa wypoczynek był bezpieczny i komfortowy:
- Ozonujemy i dezynfekujemy pokoje przed Państwa przyjazdem.
- Pościel i ręczniki podlegają praniu zapewniającemu ich pełną dezynfekcję i bezpieczne użytkowanie.
- Sprzątamy części wspólne z najwyższą starannością i przy użyciu płynów dezynfekcyjnych.
- Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane: toalety ogólne, windy, klamki, poręcze, uchwyty, oraz inne, często dotykane powierzchnie.
- Blat recepcyjny i terminale kart płatniczych dezynfekujemy po każdym Gościu.
- Zapewniamy płyny do dezynfekcji rąk w miejscach ogólnodostępnych: przy wejściu do hotelu, w obszarze recepcji, przy wejściu do restauracji, przy windach.
- W czasie pobytu pokoje sprzątamy wyłącznie na życzenie.
- Minimalizujemy czas zameldowania i wymeldowania.
- W recepcji dostępny jest dla Gości termometr bezdotykowy.
- Przed wejściem do Restauracji wymagana jest dezynfekcja dłoni.
- Restauracja została zaaranżowana w taki sposób, aby zachować bezpieczną odległość między stolikami i konsumentami.
- Stoliki są dezynfekowane po każdym użyciu.
- Nasz zespół przestrzega procedur bezpieczeństwa, obsługuje naszych Gości w maseczkach i rękawiczkach oraz służy pomocą w każdej sytuacji.
Dbamy o dobro i bezpieczeństwo wszystkich Gości i personelu:
- W hotelu mogą przebywać wyłącznie osoby zakwaterowane.
- W przypadku stwierdzenia u osoby przyjeżdżającej wyraźnych oznak choroby (uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, gorączka) Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy zameldowania gościa.
- W przestrzeniach publicznych obowiązuje, zgodnie z aktualnymi przepisami, wymóg noszenia maseczek – prosimy o jego przestrzeganie dla dobra innych
- W przestrzeniach wspólnych prosimy o zachowanie bezpiecznego dystansu od osób trzecich.
Dołożymy starań, aby pobyt w naszym hotelu zapewniał relaks i radość z wypoczynku. Na bieżąco monitorujemy sytuację, udoskonalamy rozwiązania i dostosowujemy nasze działania do obowiązujących przepisów i wytycznych. Państwa bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem.